05 March 2012

Gemok!!

Gosh!! Now im officially gaining weight. damn!! Ada officially ndah eh, hahaha!! But ya, true, berat badan ku makin nait. Stress ku!! Ok, im not gonna eat dinner anymore. Im gonna do push up everyday, like i use to do last time. Sik tauk pahal kah aku pande makin malas exercise, pasya malam ku pande mkn ndah. Ahhh!! bencikk!!! Sikpa, klak aku start bersenam gik, pasya mlm sik mkn.. Harap2 pat turun seperti sediakala gik berat ku. Mun turun lebih banyak dari sediakala, pun best juak!! hahaha!! So, mari bersenam!! kurang kan mkn...

3 comments:

Krie said...

aku lagikla gemok nektok oiii! HAHAHAAH!

wj said...

neyda kau ya gemok.. aku gik gemok..peruk ku gemok. aku mok cari hullahoop k ku exercise nyelim perut ku.. hahaha!!

Krie said...

hahahah!! tis is such a titaster!! HAHAHAHAHAHAHAH!

 

Blog Template by YummyLolly.com