27 February 2012

My new sleep partner

Haaa!! Saya sekarang sudah ada teman tidur yg baru. Tiada lagi tido malam yg sunyi. Chewahh!! Intro very the luchhhss!! hahaha!! Sikda ba, aku sbenarnya dah beli radio alarm ku. Ya termasuk dalam lam list perkara2 yg mahu/ingin dimiliki dalam tahun 2012 ku. Aok la, tauk ku maybe bagi sesetengah org, utk memilike benda tok mcm petik jari jak, tp bagi org gaji seciput kdk aku tok, bukan mudah mok beli brg2 cmtok, haihhhhh.. Mesti mok ngkah lam list, pasya bok aku berusaha mok beli nya.. Benda2 kecik cmtok perlu juak bah lam list, so that bila aku dah beli, at least dah ada benda lam list aku dah accomplish. Hahaha!! sik ku rasa loser glak nak, at least ada juak cgek perkara dah slash out dari list ku.. huhuhuuu... Tok lah rupa radio alarm bang sony ku tek.. rega rm79.90 jerrr. Mek sik mampu beli mahal2 occay. Beli ala kadar jewww.. Radio pun bukan digital, ala2 manual perlu tuning radio ya. Tp mek sik kisah, janji mek hepiiii... Ok, ciao.. mok tdo, esok keja.. Dadaaaa!!





2 comments:

Krie said...

HAHAHAH! kiut juak rupa radio ya na aieee..kdk canggih abis jak rupanya aiee..gne bunyi alarm nya? tit tit tit kdk biasa jakka or dapat setting lagu? HAHAHAH!

wj said...

hahaha!!! best ba.. alarm nya bunyi mcm biasa . tit..tit..tit..tit.. tp ada juak option bleh polah radio jd alarm. So mun aku set radio jd alarm, dgr sora ean & jayjay hitz.fm lah..

 

Blog Template by YummyLolly.com