21 January 2013

2013 begin....

Haish, dah 21 hari taun baru berlalu, alu blum gik ku wish happy new year lam blog tok oo, haha!! HAPPY NEW YEAR 2013 PEOPLE!! Yahh, lmbt crita ku eh.. But better late than never bah. Lamak rasa ku sik berbelog eh. Busy glak tek ngn keja, sak juak sik jusk gney2 performance ku. Bencik! Apa new year resolution ktkorg tek? Aku taun tok sikda pker resolution, malas ku nak pker. Yg aku pker, aku mok cari keja baru. Nang ndak alah2 cari keja lah aku tok. Umo dah nak masuk 30 taun, agik juak aku job hunting. Orang lain umo tok dah stable dah keja cdak ehh, or mana nok dah kawen ya, dah jd surirumah yg berjaya mendidik anak2 cdak jadi anak berjaya. Aku tok sikkkkkk, masih juak terkial2 cari keja. Harapkan keja gomen, mcm hopeless dah ku rasa. Dah sik tauk ku mok cari keja cney gik. Aku pker kan keja kat Segi tok ok. Mula2 memang ok, tp dah masuk bulan ke 8 aku dah merasa aura sik best. Sistem bertukar. Politik makin di rasai. Masuk gik boss baru tok. Adoh, aku sik rasa ku pat tahan keja ctok. Keja aku ya sbenarnya ok. Sikda masalah glak. Tapi masalah nya org sekeliling.. Orang2 makin mula penting dirik, ya aku sik suka keja cmya. Haihhh, di pendek kan crita, this is not a good start for year 2013. Aku bok jak semangat2 mok berdepan ngn taun 2013, dah jadi cmtok, alu madot dah aku. Awal2 dah patah semangat. Cmne lah mok harungi taun 2013 tok klak. SIk tauk apa gik akan jadi... GOD please help me.. 

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com