10 June 2012

Hellewww...

Oh hellaw bloggie.. lama sungguh tidak menjenguk kamu. Wow! lamak dah ku sik post entry baru. Hmm, busy .. busy with new job, gawai, travelling here & there. Oh ya, Gawai was great, as usual.. yeadaaa!! Hmm, Eversince i worked here, i travelled a lot. Pegi ke tmpt2 yg aku sik pernah pergi. Travel ke Saratok, Betong, Sri Aman.. Bulan tok klak aku pegi Miri, Marudi, Lawas gik.. semua ya 1st experience. Daytirp travel ke Bintulu, which is so tiring.. But it was fun. New experience. About this new job, i think its ok. But in long term, rasa nya susah la keja yg salu travel2 tok, walaupun best part pasal keja tok ialah travel, tp mun dah kawen klak sik sesuai rasa nya keja cmtok. So planning to look for other job yg sik memerlukan travelling. For the time being, aku akan stay keja tok smpe ada offer keja yg bagus gik. Nang ndak alah2 aku mok tuka keja eh. Hahaha!! Ya nang part of planning taun tok, mok cari keja yg sesuai. Yang sesuai, bukan yang senang ok. Rasa ku sikda keja yg senang eh. Suruh jual perfume pun susah rasa ku sebab bukan tiap ari ada org beli perfume. hahahaha!! Ada gik crita jual perfume. haih eyyy.. Apa2 pun, harap2 aku akan dapa keja yang ok la taun tok.. Finger cross!! 

2 comments:

Krie said...

auk ehh!!! mestika ambik contoh jual perfume? HAHAHAHAHAHAHH!! dari dlk2 aku denga kau mala jak mdh mk keja jual perfume.. hahah! aku rasa kau nang dah addict ngan perfume eh na,.seriously!! :O :O THISISSUCHATISTASTER!!! bak kata dedek, THISISNOTADISASTER! hahahahahahahahhahaha!!!

wj said...

hahahahahahaa!!! perfume is my passion!! mcm gitar juak.. hahaha!!

 

Blog Template by YummyLolly.com